هر چه میخواهد دل تنگت.....



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت20:15---27 ارديبهشت 1392

شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد.

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت.

باید این گونه نوشت :
چه شقایق باشد، چه گل پیچک و یاس،‌

جای یک گل خالیست،

تا نیاید مهدی، زندگی دشوار است.....

اللهم عجل لولیک الفرج
این جمعه هم ....!!!


دانشجوي پرستاري مشهد
ساعت17:07---27 ارديبهشت 1392
بيا که لحظه لحظه هاي انتظار

تمام وجود خسته ي مرا به نيستي کشانده است.

اللهم عجل لوليک الفرج


علیرضا
ساعت15:56---26 ارديبهشت 1392
کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست



ولی مگه خدا هم گریه می کنه؟!چرا باید دل خدا بگیره!!!!



دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم



اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم



تا هر وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمونی بشم!



آسمون که خاکستری می شد دل منم ابری می شد



حس میکردم که آدما دل خدا رو شکستند



و یا از یاد خدا غافل شدند همه می گفتند باران رحمت خداست



ولی حس کودکانه من می گفت:







خدا دلش از دست آدما گرفته...













علی
ساعت22:40---17 ارديبهشت 1392
وقتی بدنیا می آیم برامون اذون میگن وقتی میمیریم نماز براستی زندگی چه کوتاه است فاصله یک اذان تایک نماز........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, | 12:37 | نویسنده : |